čtvrtek 2. května 2013

Work Out Every Day!!

Large
Tenhle obrázek, respektive to co je na něm napsáno popisuje mou aktuální situaci co se mého pokoje týče =D.

Jop, rozhodla jsem se, že začnu cvičit. A jíst zdravě samozřejmě. už mám plné zuby toho, jak mně pořád všichni uráží, kluci teda, holky vůbec, ale kluci jsou strašní. Prý mám strašně velký zadek, jsem tlustá... No proč ne. Od zítřka se sebou opravdu začínám něco dělat, protože těch keců mám plné zuby. Chci mít taky do léta do plavek pěkné tělo. Hezké křivky a štíhlý pas. Nemyslím si o sobě, že jsem bečka, ale když si to o mně myslí ostatní, tak proísm, proč ne. Nebudu zatím ale dělat cviky, které by mi nějak zatěžovaly levou nohu, resp. kotník, ještě mám pořád zákaz tu nohu namáhat, ale pomalu bych ji měla rozcvičovat. Do pokojíčku si vytisknu jako inspiraci pár fotek jak bych chtěla vypadat, jako inspiraci, neříkám, že se mi to podaří až takhle, ale prostě takovou postavu chci!!
bellyPerfect bodyFit Is A Dream | via TumblrLove & Fashion  | via TumblrgirlsOne-night-in-ibiza13 | via Tumblr
Takhle chceš vypadat! Snaž se!

No a když už jsem u toho plánu na cvičení rovnou mně napadlo, že si udělám rozvržení dne na papír. Že bych si napsala kdy příjdu ze školy, pak že mám oběd, pak čas na učení, odpočinek, učení, televize nebo počítač, mezitím jídla a cvičení a pak spánek. Ten možná kolem 21:00. Taky záleží jak budu stíhat časově a kolik bude učení.

Tumblr_mhyjyzgban1rfj1eqo1_500_large
To všechno budeš plnit, rozumíš? =D
A cvičit, bez keců.

Chytla jsem se za nos a od zítřka se budu snažit každý den dávat články, co se budou týkat mého jídla, co jsem za celý den snědla a hlavně cvičení. Doufám, že se mi to bude dařit a že se nevzdám, nesmím, prostě už nemám čas a ani náladu poslouchat ty pitomé kecy o mně. Neřešit, otočit se zády, zvednou hlavu a pyšně odejít a hlavně si říkat, že brzo uvidí, co to snaha znamená...

A co vy? Cvičíte? Snažíte se jíst zdravě a cvičit pravidelně, nebo máte hezkou postavu bez snahy a dobrý metabolismus? Pište, jsem zvědavá, vaše Barča :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, za všechny Vaše komentáře!