sobota 11. května 2013

Strašně pěkné dopoledne v lese + Be Summer Ready Day 7 and 8


Ahoj! :)
Zase bych si nejradši nafackovala... No co už :D No,minulý týden ve čtvrtek, měl být na naší škole Den Země v tom stylu (mimochodem podobné věci jsou na naší škole každým rokem touto dobou), že některé třídy šly čistit lesy, tedy šly sbírat odpady v nich. MY, jakožto 9. tída, jsme šli čistit les od klestí a všemožného napadaného dřeva co zbylo od kácení stromů. Klacky, větve, no prostě všechno... Řeknu Vám holky, no strašná zábava to byla... Já jsem teda moc nepracovala, protože si můj splužák půjčil moje rukavice a nikdo neměl dvoje, teda většina lidí neměla ani jedny, no, ale on si prostě půjčil moje a za boha mi je nechtěl vrátit. Pak se mně ještě zeptal, jestli bych mu je jako nedala, že jsou prý strašně super. "Jo, s radostí ti je ráda dám, taťka sice bude naštvaný, ale to neřeš :D". Nedala jsem mu je samozřejmě. Ale byla to docela bžumda.
 BE STRONG! | via Tumblr
 Ten obrázek je dokonalost... Někdy vystihuje moji situaci :D
morning FuCk YoU | via Tumblrmagical

Příští týden ve středu, čtvrtek a pátek jede naše třída na výlet. Mimochodem z 23 lidí ve třídě jich jede asi 12, ale jinak cajk :D. Já osobně nejedu. Neměla bych se s kým bavit, protože už vím kdo s kým by se bavil, takže bych tam byla sama a to se mi moc nechce. Navíc, jede strašně málo lidí. Ani jsem vám neřekla kam jedou, do stověžaté Pražičky jedou :) A vlak jim jede asi už v 5 něco ráno, což by mně zabilo a ani nevím, kdo by mně tam odvezl, taťka má totiž příští týden noční a mamka řidičák nemá, navíc pracuje ve škole, takže by to zkloubit nešlo, ale těším se, ve škole budu ještě s jednou kamarádkou ze třídy a asi s 10 debilama, ale to je vcelku fuk, nebudu tam kysnout sama a aspoň s nějakou kámoškou tam budu.
 WanderlustNot Only Photos Set7
Nejlepší písnička ever! Macklemore ft. Ryan Lewis (a ještě někdo :D) - Can´t Hold Us


No a teď už k tomu jídelníčku!
DAY 7 - FRIDAY 10. 5. 2013

SNÍDANĚ: půl misky pudinku s bílým jogurtem a jahodami

SVAČINA: hřeben plněný pudikem (v pekárně bylo, že je plněný tvarohem, ale tvaroh to rozhodně nebyl :D)

OBĚD: fazolová polévka s 2 krajíci chleba

SVAČINA: 1 krajíc chleba s máslem a povidly

VEČEŘE: to už si jaksi nepamatuju...
Healthy | via Tumblrhealthy morning  | via Facebook
for hungry ppl hahah | via FacebookTumblr
DAY 8 - SATURDAY 11. 5. 2013
SNÍDANĚ: mamčin chleba se solí ( Jo, se solí, je to mňamka :)) a mlíko s čokoládou

SVAČINA: nic (když jsem o víkendu doma, tak dopoledne svačiny nejím, protože obědváme docela brzo)

OBĚD: kuřecí staeky s rýží dělanou na páře, jak já tohle jídlo zbožňuju ♥

SVAČINA:  2 kousky chleba s paštikou

VEČEŘE: 2 kousky chleba s vajíčkem na kolečka

Večeři si fakt nepamatuju a nevím jakto. Teď se momentálně čučím na Óčko novinky, nesnáším, ale tohle, na začátek zahrajou 3 písničky, pak je 15ti minutová reklama a pak jim zbyde místo jenom na 2 písničky... Naprosto nechápu tu logiku. Vím, že ta televize musí z něčeho existovat, ale tohle...
 Mějte se, Vaše Barča :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, za všechny Vaše komentáře!