úterý 7. května 2013

Be Summer Ready: Day 4

Ahoj, ahoj, ahoj :)
Sama bych se nejlíp nafackovala. Už 3 dny jsem nenapsala co jsem jedla a celkově můj jídelníček za poslední 3 dny. Ale slibuju, že snažím se a doufám, že mi to jde. Dokonce teď nepiju nic jiného než vodu. Před pár minutami jsem si dala celou litrovku od Soda Streamu do ledničky aby se hezky vychladila. Včera mně totiž celý den bolela hlava, takže jsem se snažila vody vypít hodně. Jsem se sebou spokojená a nepřežírám se. To jsem ostatně nikdy moc nedělala, ale jsem prostě ráda, že mi to tak jde. Snažím se a chci mít hezkou postavu do léta, abych se za sebe na dovolené, kde pojedu jenom s mamčou, stydět...

newwheyoflife | via Tumblr healthy | Tumblr Detox HQ | via Tumblr FuCk YoU | via Tumblr

Už kašlu na to, že bych neměla cvičit. Na tělocviky chodit nebudu, na to mám od lékaře omluvenky, ale na doma na zpevnění a na spalování cvičit budu. Tu nohu už mám dle mého názoru zcela v pořádku, chodí se mi dobře. Navíc jsem si našla nové cviky, podle kterých bych se chtěla začít řídit. Jedna série má 15 minut, takže bych to celé zopakovala ještě jednou, takže bych si zacvičila  dvě série po sobě.

Jídelníček 6. 5. 2013:
snídaně: 1 kousek koláče z piškotového těsta
svačina: chleba + máslo + mazací sýr
oběd: chleba + máslo+ mazací sýr (každé pondělí jezdím do ZUŠ na zpěv a do nauky, takže "obědy" jsou moje svačiny)
svačina: (oběd :D) špagety s čínou
večeře: nevím to přesně, ale asi kousek koláče


Fit For Me | Citrus | via Tumblr redlipsandalcohol.tumblr.com
newwheyoflife | via Tumblr newwheyoflife | via Tumblr

Dala bych si ty " mini pizzy" na třetím obrázku, vypadá to luxusně, u važuju, že si dám dnes na svačinu maminčin chleba s nakrájenou okurkou (tak jak na obrázku) s pomazánkovým máslem... Vypadá to velice dobře. No, uvidím, mějte se :) Vaše Barča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, za všechny Vaše komentáře!