sobota 4. května 2013

Be Fit Routine - Day 1



Ahoj holky :)
Jak jsem napsala ve svém předešlém článku budu se snažit jíst zdarvě a do léta něco zhubnout. Samozřejmě i cvičit, ale to začnu až se mi pořádně doléčí noha. Ještě to bude trvat asi 14 dní, takže ještě 14 dní bez pohybu. Ale dnes jsem tady se svým včerejším jídelníčkem. Snažila jsem se nejíst moc špatného jídla a myslím si, že se mi to docela dařilo :) Co si o tom myslíte vy?
lunchtime(22) headers | Tumblr

    Fotky uživatele •Sve za devojke• | via Facebook         GETS HEALTHY | via Tumblr

Pátek 3.5. 2013

Snídaně: 1 rohlík s máslem a šunkou

Svačina 1(ve škole): 1 rohlík s máslem a šunkou

Oběd: Orestovaná mrkev s rýží a kuřecím masem na kostičky (něco jako rizoto, akorát po mojem :D)

Svačina 2: 1 a půl palačinky s jahodovou marmeládou (myslím že ta marmeláda byla jahodová :D)

Večeře: Trochu rýže s orestovanou mrkvičkou

Chaulafan de pollo or Ecuadorian chicken fried rice
Snídaně a svačina je stejná, protože jsem obojí jedla ve škole, akorát jsem snídani nestíhala, tak jsem ji snědla tam :)
jak jsem již napsala výše, necvičila jsem, vzhledem k mé noze, má mít pořád klidový režim, tak se ji snažím moc nezatěžovat. Myslím, že se mi včerejší den co se jídla týče povedl a nebyly tam nějak velké přestupky, až na ty palačinky, ale to nebylo tak zlé vzhledem ke zbytku dne. A co vy? Taky se snažíte hubnout na letní sezónu nebo pro někoho? Pište, těším se :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, za všechny Vaše komentáře!