neděle 3. února 2013

Your mistakes do not define you

Ahojte!

Tak ja se vám daří? U mně pořád stejný, nuda, navíc do toho ještě sněží, jako by nestačilo, že to to ve čtvrtek roztálo... Co se týče školy, tak se strašně nětěším na úterý, bude to znít divně, ale budeme posát písemku na opakování z 5. tř. aby bylo jasno, nedokážu vypočítat snad ani -Ň. =D
Trochu trapásku na začátek. Mimochodem, zapomněla jsem vám říct, že jsem si nechala udělat ombre vlasy. Už jsem je měla jednou, ale kadeřnice mi je ostříhala, protože jsem předtím měla sestřih na podkovu a když jsem si dala vlasy dozadu vypadalo to jako obrácené U. Takže můj první pokus o ombre vlasy nevydržel dlouho, navíc se mi ty vlasy děsně špatně rozčesávaly, ale teď jsem použila nějakou práškovou barvu a vlasy se mi rozčesávají jedna báseň. jsem s nima naprosto spokojená, dělala mi je mamka, která sice říkala, že neví jestli se jí to podaří, ale udělala to hodně dobře =D


Tak takhle nějak vypadají moje ombe hair viz. obr. 4. až na to, že já jsem špinavá blond, takže ta vymelírovaná část je trošku víc světlejší. Vyfotím je a pak je sem hodím na blog. Dneska jsem celý den se sluchátkama v uších. Celkově bez hudby nevstávám nikdy. Vždyky když se probudím si narvu sluchátka do uší a něco si pustím. Zjistila jsem, že se tak i dřív vykopu z baráku =D a celkově jsem dřív hotová a nalíčením a oblečením... Taková moje rutina. Hudbu zbo6ňuju a kdyby nebyla hudba tak asi nejsem ani já. No ještě bych si měla projít matiku a dějepis, kdyby se dějepisářovi zachtělo zkoušet, což by mně asi dožralo, protože chce vždycky zkoušet mně, ikdyž spolu vycházíme fakt dobře a konflikty s ním nemám... Radši to neřeším, jinak by jsem měla maxi hlavu.

 Moje dnešní koláž, o kterou jsem se pokusila. Docela mně to začíná bavit, dělat takové "koláže" upřímně já je dělám ve PhotoFiltru, protože na PhotoShop jsem kopyto a ikdyž ho mám v počítači asi rok, ještě jsem se na něj nenaučila, kromě pozadí na mém YT kanálu, který sice není nic moc, ale bylo to podle návodu a dělala jsem ho asi stokrát než se povedl, takže jsem s ním spokojená. To mi připomíná, že bych ještě měla stihnout natočit video o lednových oblíbencích. Celkově už tu mám na blogu dneska přesčas, takže se mějte, já pádím, ahoj :)

 
Vaše Barča :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, za všechny Vaše komentáře!