středa 20. února 2013

Why Is Life So Hard?

Ahoj krásky :)
Jak se máte? Jelikož já mám tento týden jarní prázdniny, tak se mám skvěle, ale momentálně máme doma problémy takže to zase tak super není, jak bych si to představovala. Nicméně, nebudu Vás tady zatěžovat rodinnými problémy, od toho tady blog přece není ne?

Tumblr_menzvib8ca1qkbw95o1_500_large
*Hezké tetotávní a mimoto, tu postavu bych chtěla taky =DD

Pracuju na dalších videích, bohužel potíž je v tom, že se mi je nikdy nechce nahrát je na blog, jo jsem líná bohužel. A taky jsem se zařekla, že musím přečíst nějakou knížku a to se mi taky nějak moc dobře nedaří =D. Mám už po krk sněhu. U nás sněží už snad 3 dny v kuse, sněhu plno všude a mně už to vážně nebaví. Kupte mi někdo letenku, je mi jedno kde, ale musí to být za teplem =D. Doma je sice u krbíku teplo, ale i tak, však vy víte, ta cesta letadlem je něco nezapomenutelného, jednou jsme letěli z Egypta fakt brzo ráno a nad ten východ slunce nemělo vážně vůbe nic, byla to nádhera... Jo a  abych nezapomněla, chtěla jsem se nasnídat a ještě na to dneska nepřišel čas. Asi už bych měla jít, abych neumřela hlady, mám fakt velký hlad.

Tumblr_mii8fqyepo1s46rh4o1_500_large


Jo a málem bych zapoměla. Je tady někdo z vás, kdo se dívá na The Carrie Diaries a taky na Pretty little Liars? A všimli jste si jednoho stejného momentu, respektive místa? Já jsem to vyfotila a dávám to sem na blog :)


Ten první je z The Carrie Diaries a druhý jak jinak než z PLL. Úplně stejné místo =D. Nedalo mi to a dokonce jsem zkoumala i polohu aut, které tam jsou. Jsem prostě blázen na oba dva tyto seriály. Mně už vyléčit ze závislosti na tyto dva seriály nepůjde =D.

Vaše Barča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, za všechny Vaše komentáře!