neděle 16. prosince 2012

Moje každodenní make-up rutina

Ahoj :) Jsem tady s dalším videem a to je moje každodenní make-up rutina. Jak jsem již řekla ve videu líčím se každý den, rptože většinou v sobotu i v neděli se někam jde. Mně to problém nedělá. Ale abych se ještě trochu práskla, neodličuju se. Pro někoho to může být nehutné. Neříkám teda, že si neodličuju make-up to je samozžejmost, ale na oči většinou kašlu, což mně většinou následující den naštve, protože mám většinou slepené řasy, ale jsem nepoučielná, a stejně se na to vždy vykašlu...

Abych uvedla na pravou míru číštění pleti, o čemž jsem se ve videu nezmínila. Snažím se používat masku na obličej z Avonu. Je to bahennípleťová maskas výtažky z Mrtvého moře. Já k této masce prakticky nemám výtky a když si ji na pleť nanesu a zhruba po 5-10 minutách z obličeje odstraním, mám pleť hezky jemnou a hebkou. Navíc teda by měla odstraňovat nečistoty z těla, čímž by měla obnovit a osvěžit pleť. Myslím si, že částečně je to pravda, ikdyž kdo má suchou nebo smíšenou pleť a často se mu dělají šupinky na čele, kolem nosu apod. neodtraní to ty šupinky. svým způsobem to chápu, protože to není peeling, ale přece. Myslím si, tže se v Avonu dá určitě sehnat, protože je ve stálé nabídce. Dále na dočištění pleti používám zelenou a modrou vodičku na pleť taky od Avonu z kolekce Clear Skin. Modrá by měla eliminovat černé tečky na minimuma měla by stahovat póry. Za zelená je proti akné s hladivým účinkem. Obě jsou naprosto super a doporučuju. Ostatní přípravky z řady Cler Skin bych nedoporučovala. Sice ty nové jsem nezkoušela, ale ty průhledné mastičky na akné nepomáhají, z vlastní zkušenosti, vím o čem mluvím. No a až to zaschne většinou aplikuji ERYFLUID. Je to vodička na akné, ale BOHUŽEJ JE JEN NA PŘEDPIS od lékaře. Mně to předepisuje dětská lékařka. Já jsem s Eryfluidem naprosto spokojená. Akné redukuje, prostě funguje naprosto dokonale. Když se Vám dostane do ruky, už ho prosím Vás z ruky nikdy nepouštějte. Tenhle výrobek vymyslel opravdu GÉNIUS :))

Snad se Vám video a malé povídání líbilo a já se na Vás těším příště :) Mějte se :)
Bára

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, za všechny Vaše komentáře!