sobota 18. ledna 2014

New In

Ahoj :3
Rozhodla jsem se asi po půl roce, že to tady na blogu zase rozjedu :) Musím začít s novým životním stylem, začít cvičit a jíst alespoň tak zdravě jak to bude zrovna možné. Jeden z hlavních důvodů, kterým jsem se tak rozhodla je ten, že na škole budeme od druhého pololetí mít sportovní atletiku a chtěla bych si trošičku vyformovat postavu, začít na sobě pracovat, bojím se, že bych to nemusela zvládnout. Paní učitelka na tělocvik, mi dala pár viků, kterými si můžu zpevnit ruce, zadek, břicho a nohy. Jsem zvědavá, chtěla bych do toho ještě začít cvičit pilates, co jsem četla, je s tím hodně lidí spokojených, formuje postavu, řekla bych, že i pomáhá ke spalování tuků. Chci to zkusit.

Je mi více než jasné, že tohohle nikdy nedosáhnu, ale tak pokusit se můžu aspoň trochu svoje tělo zpevnit, jsem vážně moc slabá.

Chtěla bych sem zase psát svůj jídelníček, ale tím, že sem na intru, tak moje strava není nic moc. Budu se snažit fotit, co budu moct, nechci tady ten blog dělat jenom o cvičení, zdravém životním stylu (který se bojím, že nedodržím, ale mám motivaci, tak snad), ale i články o životě a tak, jak si na intru s holkama žijeme a tak, budu to oživovat fotkama a vším možným. Blogování mi nesmírně chybí, do mého života, mi to hodně dávalo, byl to takový můj koutek, jenom pro mně a samozřejmě pro mé čtenáře, ale mohla sem si od všeho odpočinout a jednoduše se vypsat, takže ať žije blogování a rok 2014, snad jenom v tom nejlepším :3

so damn true :3



Mimochodem, potřebuju novej mobil, a rodiče mih o nechtěj koupit, kvůli zájezdu do Anglie ze školy, kterej si stejnak budu platit celej sama, ach ano, ta logika O.o :D Mějte se :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, za všechny Vaše komentáře!